سفارش درب فلزی

۵ بازديد

فرآیند رسمی ثبت سفارش درب فلزی (گروه صنعتی بزرگمهر)

مراحل ثبت سفارش درب فلزی نیازمند طی نمودن فرآیندی ساختاریافته است که به شرح زیر می‌باشد:

۱. برقراری ارتباط اولیه:

متقاضیان محترم باید ابتدا از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک، با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار نمایند.

۲. ارائه اطلاعات و ارسال نمونه کار:

کارشناسان فروش بزرگمهر، با استناد به اطلاعات ارائه شده توسط مشتری (شامل ابعاد و کاربری مورد نظر درب)، نمونه کارهای متناسب را از طریق یکی از پلتفرم‌های پیام‌رسان برای ایشان ارسال می‌نمایند.

۳. انتخاب و صدور پیش‌فاکتور:

پس از انتخاب نهایی طرح و مدل مورد نظر توسط مشتری، پیش‌فاکتوری شامل مشخصات دقیق کالا و گزینه‌های انتخابی (آپشن‌ها) صادر و برای مشتری ارسال می‌گردد.

۴. نهایی‌سازی سفارش:

مشتری در این مرحله اقدام به تأیید نهایی پیش‌فاکتور و ثبت قطعی سفارش می‌نماید.

۵. پیگیری نهایی:

کارشناسان فروش، پس از دریافت تأییدیه، فرآیند پیگیری و اطمینان از صحت تاییدیه پیش‌فاکتور را به انجام خواهند رساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.